Waluty:

Dostawa towaru

1. Polityka wysyłkowa
Używamy różnych nośników. W zależności od ilości zamówienia i adresu wysyłki. Obiecajcie bezpiecznej wysyłki i odpowiednich przedmiotów. Należą do nich: EMS, UPS, TNT, DHL, Fedex i Sodexi. Zamówienia są zwykle wysyłane w ciągu 12 godzin od daty zamówienia. Po wysłaniu towaru udostępnimy Ci numer śledzenia do natychmiastowego śledzenia online. To jest przyjazd w ciągu 3-5 dni. Jeśli nie otrzymałeś listu z powiadomieniem o wysyłce, sprawdź pocztę lub skontaktuj się z nami.
Upewnij się, że jesteś w domu, gdy oczekuje się przybycia paczek.
Wszystkie paczki są wysyłane do innego pudełka.
W przypadku hurtowni prosimy o kontakt! Darmowa wysyłka i wielki rabat mogą być oferowane.
2. Zasady dotyczące zwrotów
Dążymy do pełnej satysfakcji. Ale niezadowalające zdarzenie spowodowane wadami produkcyjnymi, chcielibyśmy bezwarunkowo wymienić / naprawić produkty dla naszego klienta. Przed odesłaniem produktów musisz się z nami skontaktować, zwracając adres wysyłki. Towar musi zostać zwrócony nieużywany i zawierać wszystkie oryginalne opakowania i etykiety.
Proszę potwierdzić kolor, rozmiar i styl podczas składania zamówienia zgodnie ze zdjęciami, które oferujemy. Po otrzymaniu naszych produktów, jeśli nie jesteś zadowolony z koloru lub rozmiaru, ale nie problemy z jakością, dostępna jest wymiana lub częściowy zwrot kwoty zakupu. Wysyłka zwrotna odbywa się na koszt kupującego.
Jeśli chodzi o problemy z jakością lub błędną wersję, zrób zdjęcia przedmiotów i prześlij je nam. Ponosimy pełną odpowiedzialność w przypadku problemów z jakością. Zasługujemy na Twoją oryginalną metodę płatności. Wszelkie koszty wysyłki związane ze zwrotem towarów ponosi konsument.
3. Zasady wymiany walut
Jeśli chcesz wymienić przedmioty na inny styl, poinformuj nas o numerze śledzenia po tym, jak produkty zostaną wysłane z powrotem. Po otrzymaniu przesyłki prześlemy zamówiony produkt. Wszystkie koszty wysyłki związane z wymianą towarów są obowiązkiem konsumenta. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące wymiany swoich produktów, skontaktuj się z nami!
Brak zwrotu lub wymiany w takich sytuacjach:
1) Nie przyjmujemy produktów, które mają jakiekolwiek problemy z jakością, które wynikają z subiektywnej świadomości wadliwych towarów.
2) Nie przyjmujemy zwrotów jakichkolwiek przedmiotów, które zostały użyte, uszkodzone, wygrawerowane lub zmienione przez osobę trzecią.
3) Nie przyjmujemy przedmiotów, które są nieautoryzowane, niepoprawnie zapakowane lub niewłaściwie ubezpieczone. Doceniamy twoje zrozumienie.
4. Zamów anulowanie zamówienia
Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu i chcesz wymienić go na inny, możesz skontaktować się z nami za pomocą identyfikatora zamówienia i numeru śledzenia przesyłki. Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.
5. Przyjazne zawiadomienie
Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, serwer e-mail mógł uznać go za spam. W takim przypadku skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc. Zdecydowanie zalecamy korzystanie z identyfikowalnej wysyłki, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione przesyłki. W przypadku zamówień zagranicznych ten proces może potrwać do 30 dni.
Powrót